iamjustpixie

JustPixie- en 19årig Linköpingsbrud, jag bloggar enbart för mig själv och ingen annan, för att göra av med tankar, åsikter och känslor.

jobb...+ meningslöst inlägg

Tjena!
Ska straxt gå o lägga mig, börjar nämligen jobba imorn! Så måste upp vid typ halv 9 (jag är van vid att sova till typ 14 så blir tufft^^), men får ju in pengar iaf o det är jävligt välbehövligt eftersom jag inte får några pengar från skolan längre eftersom jag hoppat av.. O det suger att inte ha nåra pengar^^ Så hoppas jag trivs på mediakonsulterna där jag ska jobba :). Känner att min sömntablett börjar slå i på allvar, så ber om ursäkt ifall inlägget blir lite konstigt uppbyggt ;).
Hur som hade rätt många läsare för typ 2 dagar sen, vart kom alla ifrån:O? Dock suger ni röv på att kommentera ;).
ajja ska sova nu, natti :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mammami | Millan - tvåbarnsmorsan med bloggen
skriven :

Jag hittade hit genom Lady dahmer! Noterade din kommentar om nationalsången som var förbjuden, gick också på skäggetorpsskolan nämligen . :)