iamjustpixie

JustPixie- en 19årig Linköpingsbrud, jag bloggar enbart för mig själv och ingen annan, för att göra av med tankar, åsikter och känslor.

typ dödsjuuuuuk.. -.-

Har vart sjuk sen i måndagskväll, riktigt jävla extremsjuk! Så har inte hänt ett jädra skit sen i måndags då jag först var i skolan och sen drog och fikade med Unni, Elin o Emilia (y).  Hostat tills jag spytt, haft mellan 39-40+ graders feber heela tiden, ont i lungorna+ hela kroppen, aldrig mått så dåligt i hela mitt liv! O då har jag ändå bara nämnt en bråkdel, men frossa tills man börjar krampa är inte speciellt nice, inte heller att inte kunna röra sig.
Nu mår jag lite bättre iaf om man jämför med hur jag mådde i tisdags o onsdags, även fast jag fortfarande mår skunk, har dessutom fått den äckliga jävla mensen oxå -.-. Känner att livet är skapligt elakt, som om det inte räckte med att jag är skitsjuk, o redan har ont i magen pga jag hostar sönder musklerna, näe men det ska späs på med mensvärk också, riktigt härligt..

Sitter här med datan iknät o mizco som ligger bredvid med ena tassen på min höft o gosar, fina lilla trollunge<3. Känner att jag börjar må rätt dåligt igen, har mått okej idag ett par timmar iaf, så ska väl proppa i mig lite hostmedicin, febernedsättande, mensvärkstabletter o sen krypa ner i sängen o försöka sova.

Håller tummarna för att jag blir frisk snart, helst tills imorn för jag är skaaaaaaapligt trött på att va sjuk :p


nästan 2 år gammal bild på världens finaste små katter <3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: