iamjustpixie

JustPixie- en 19årig Linköpingsbrud, jag bloggar enbart för mig själv och ingen annan, för att göra av med tankar, åsikter och känslor.

sveriges femte största stad vs. byhåla.. ?

Har tagit en liten paus i serietittandet, fastnat för Legend of a seeker, rätt busig serie faktiskt ^^.
Kom på att jag inte har något att göra i helgen, vilket inte är okey så kollar just nu runt efter något att göra. O inte en jävel vet om det händer något! Jag menar, det är helg, visserligen mitt i månaden, men något måste hända?! Jag bor i sveriges femte största stad o det märks verkligen inte, Linköping börjar kännas som en liten byhåla mitt ute i ingenstans-.-. Det här är största anledningen till att jag verkligen hatar vintern, det händer absolut nothing, alla blir typ paralyserade, som statyer o kan/vill/orkar aldrig göra ngt, sen vaknar de till våren o i sommaren är de massa liv igen, men det är låååååååååååååångt dit!

I övrigt har absolut ingenting hänt, Mizco har varit en liten bitch inatt, käkat på mina skolpapper, kraffsat på dörren, för att jävlas (dörren va på glänt o hon kunde gå både in o ut, men hon gör så för att få uppmärksamhet) o det låter sååå jädra illa när hon drar med klorna över dörren ;S. Så katten o jag bråkade rätt rejält inatt, men jag vann striden o fick henne att gå o lägga sig o sova efter drygt 2 timmar ;p.  Va hemma från skolan eftersom jag ff inte är helt frisk, men tror jag ska gå imorn iaf :). Nu är det här meningslösa inlägget tillräckligt långt så byye!



slänger in en gammal bild på mitt skogalna lilla monster ;p (y)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: