iamjustpixie

JustPixie- en 19årig Linköpingsbrud, jag bloggar enbart för mig själv och ingen annan, för att göra av med tankar, åsikter och känslor.

bilder o så :)

Har precis suttit o laddat upp massa galna bilder på facebook på mina fina små vänner, asgarvat åt alla sjuka bilder, deras grimaser o sen åt deras reaktioner! Innan det var jag ju då tvungen att tömma mobilen på bilder och sen sortera alla bilder i olika mappar på datorn för att kunna hitta dem, o det är extremt tråkigt jobb!
Well, jag har inget intressant att säga så tänkte bjuda på ett gäng gamla bilder!

sommaren 2011

unni, maria, jag o jack från sommaren -11

jag o nadine på plaza ngn gång:p


unni, jag o elin.

dessa underbara helt galna varelser är verkligen fucking awsome!
ville bara säga det, så pusshej!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: