iamjustpixie

JustPixie- en 19årig Linköpingsbrud, jag bloggar enbart för mig själv och ingen annan, för att göra av med tankar, åsikter och känslor.

bla bla bla, typ.

Imorn blire fest, galet nice! Får se om jag följer med alla pojkarna till krogen efter eller om jag hittar på ngt med Unni&Elin som änså länge är försmå för krogen, hihi. Näe men de blir nog kul, även fast det inte blev som planerat o vi fick akuthitta en annan fest eftersom mitt lilla "ex" som egentligen skulle ha fest kom på att han skulle dra till sthlm, jädra skitunge! Men som sagt det löste sig för oss iaf :).

O idag har jag inte gjort ett dugg vettigt, vaknade kvart i fyra, illa illa. O snart ska jag väl hoppa in i duschen tror jag, slå ihjäl en timme iaf ^^.

Världens intressantaste inlägg, borde få en miljon för att det är sååå otroligt intressant ;).
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: