iamjustpixie

JustPixie- en 19årig Linköpingsbrud, jag bloggar enbart för mig själv och ingen annan, för att göra av med tankar, åsikter och känslor.

ord är bara ord, tills någon säger dem med menande känsla.

Åkte in till stan idag för o fika med Maria o eftersom vi är dumma, envisa rökare så sitter vi självklart ute, riktigt kallt att sitta ute o fika i två timmar när det är fem minus ute, kom hem för drygt 2 timmar sen o har fortfarande inte blivit varm, eller fått tillbaka känseln i fötterna, men vatusan (:. Klara o Kwarna tittade även förbi o satt med oss en stund, o vi babblade väl som vanligt om allt mellan himmel o jord. Köpte två chailatte till mig själv, byebye 70 spänn! o sen drack jag ändå bara lite mer än en sammanlagt eftersom båda blev kalla, o då är dem inte alls speciellt goda längre, jaja lkpggubben kanske tog dem efter att vi gått ^^.


Bild från i somras på lilla maria o jag,jsukt kul den kvällen med alkohol, massa folk i trädgårn (y).

O jag längtar så äckligt sjukt mycket efter sommaren, hatar all kyla o sen att det är snö ute, visserligen är det inte ens 10 cm men, det är fullt tillräckligt iaf, usch för vintern! Dessutom blir folk av ngn anledning mindre roliga o vill knappt hitta på saker, mer än typ fika^^. Väldigt mycket svammel, men jag är så totalt ofokuserad, känns som att jag lallar runt i en liten bubbla typ.

Annars just nu sitter jag o försöker låta bli att tänka på morgondagen, helt sjukt att det gått fyra år då..
O istället försöker jag sysselsätta hjärnan med att förstå mig på lite luriga saker, typ hur jag ska lösa en grej jag klantat till lite, varför man inte har en tidsmaskin, om det ngnsin kommer kunna byggas en osv, helt meningslösa tankar alltså (y).

En sak som är jävligt störande är att jag återigen har börjat skriva in lite ord här o var på engelska (tror jag klarat denna texten från det dock^^) o sen skriver resten på svenska^^. O sen har jag fastnat för ordet "woop woooop", det typ studsar runt i huvudet på mig hela tiden, så snart lär jag väl börja säga det, o jag lovade mig själv första gången jag hörde det ordet att inte börja använda mig av det, hah. Får se hur det går nu då ;).

men nu ska jag väl sluta med detta meningslösa blogginlägg, så byebye !


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: